Ono što očekujemo od života, to i živimo !


Da li ste se ikada pitali 'koji je smisao ovoga života' i koja je vaša uloga u njemu !? Ako jeste, da li ste našli odgovor na to pitanje!? Ako niste, krajnje je vrijeme da si postavite to pitanje, jer pronalaženje odgovora na njega zapravo i jeste smisao našega života.

Ono što je najljepše od svega jeste put koji nas vodi do toga odgovora, put kroz upozavanje sebe i otkrivanje svojih mogućnosti, put koji nas na kraju dovodi do oslobođenja od svih strahova i problema. Jer na kraju krajeva svi ti strahovi i problemi su samo iluzija našega uma, produkt neznanja i identificiranja sa nečim što mi zapravo nismo.

Prečesto mislimo kako je život takav kakav jeste i da mi na njega ne možemo utjecati, vjerujemo kako se stvari događaju same od sebe i da su pod utjecajem sudbine a ne naše volje. No prava istina je ta da smo mi ti koji po svojoj prirodi posjedujemo mogućnosti da vodimo svoj život u kojem god smjeru želimo, mi smo ti koji biramo svoje misli, svoje riječi, svoja djela i svoja uvjerenja, a sve to skupa jeste uzrok onoga što živimo. 

Život je zapravo sam po sebi jednostavan, a mi ga kompliciramo jer ni sami ne znamo što želimo od njega, to nas čini nesretnim i ogorčenim, jer ne znamo gdje da nađemo trajnu sreću i zadovoljstvo. Prije svega treba da shvatimo da ih tražimo tamo gdje ih nikada pronaći nećemo, u objektima izvan nas od kojih ne možemo dobiti ništa osim prolaznih i kratkotrajnih osjećaja lažnoga zadovoljstva.

Ako želimo biti sretni, zadovoljni, zdravi, uspješni, bogati, voljeni i ispunjeni u svakome smislu, moramo razumjeti da ništa od toga ne dolazi izvana nego uvijek i isključivo iznutra kroz našu svjesnost, našu maštu, naše misli, naše osjećaje, našu vjeru te kroz našu ljubav koji imamo prvenstveno za sebe pa onda i za cijeli svijet.

Svo nezadovoljstvo života dolazi iz nedostatka ljubavi prema sebi a nedostatak ljubavi prema sebi dolazi iz nepoznavanja svoga pravoga identiteta. Mi sebe poistovjećujemo sa svojim uvjerenjima, svojim strahovima, navikama, postignućima, uspjesima, neuspjesima itd. No zapravo mi nismo ništa od toga, jer sve to jeste samo lažni identitet sačinjen od naše memorije koju smo prihvatili za svoju ultimativnu stvarnost.

Uistinu, život je poput ogledala, ako stanete pred njega i nasmijete mu se on će vam uzvratiti osmjehom. Stoga, smiješite se životu, uživajte u njemu i predajte mu cijeloga sebe, tek tada će se i On u potpunosti predati vama.

Namaste

Anđelko Katinić



Primjedbe